4 ene 2011

Entamemos la charra - alderique " Asturies y la Constitución española".



El pasáu vienres 17 d'avientu cellebrose n'Uviéu una xornada baxo'l llema “ Asturies y la Constitución Española”, consistente nuna charra y alderique, onde intervinieron dellos ponentes. Finalmente, los ponentes de la mesa fueron Iván Martínez, por Andecha Astur, Fonsu Suárez, por Fai!  y Nacho González por parte'l Bloque por Asturies. El modedor foi Javier Cubero, y el llocal onde se desenrrolló l'actu foi el llocal de la Corriente Sindical d'Izquierda n'Uviéu, pues l'Ayuntamientu carbayón punxo toles torgues posibles pa ceder un espaciu públicu a la plataforma “ Democracia p'Asturies”.

Los tres ponentes interpretaron les cifres del referendum constitucional y espresaron la so visión, que coincidió dafechu nos tres, que solliñaron el calter continuista de la “ Carta Magna”, continuismu por supuestu franquista. Fueron percríticos cola constitución española, anque hebo delles discrepancies de calter prácticu, que non a nivel teóricu ya ideolóxicu. S'analizó la forma de camudar esti Estáu de les coses nel que vivimos y como facer una sociedá y unes lleis afitaes na xusticia social y na soberanía nacional. Tamién foi motivu d'análisis la esperiencia d'otros países de cara a desgastar el constitucionalismu borbónicu y como superar el marcu español. Los asistentes intervinieron y ficieron que'l tiempu programáu fuera curtiu y que se xenerara un alderique granible y dinámicu.

Dende la plataforma “ Democracia p'Asturies” queremos da-y les gracies a los tres ponentes por facer posible esti actu y a tolos que se movieren pa ello, asina como a los ellí aconceyaos. Esperemos que nun seya l'últimu d'esti calter. Podeis ver les ponencies de los militantes qu'intervinieron equí:







No hay comentarios:

Publicar un comentario